Kunde
The Flame Køge
Dato
Oktober 20, 2019
Løsninger
Grafisk Design
Flame Køge
The Flame Køge er natklubben, hvor unge over 16 år kan opleve live optrædener med nogle af de største navne i musikbranchen, inklusive kendte artister som KESI og Topgunn. Et hotspot for energi og underholdning.
Problemstilling
The Flame Køge ønskede at opdatere deres visuelle identitet for at matche energien og populariteten ved deres events. Et forældet logo og brandidentitet reflekterede ikke den dynamiske atmosfære og det unge publikum, der fylder klubben.
Løsningen
Vi redesignede The Flame Køges logo og hele deres visuelle identitet for at fange essensen af en natklub, der er i konstant bevægelse. Det nye design udstråler ungdom, energi og det unikke ved at være samlingspunktet for de største navne i musikbranchen.
Projektmål
Det ultimative mål var at skabe en brandidentitet for The Flame Køge, der skriger fest, musik og ungdommelighed. En identitet, der ikke kun tiltrækker et ungt publikum men også fungerer som et kvalitetsstempel for booking af topnavne inden for musikverdenen.